L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dilluns, 6 de setembre del 2010

II Circular Panta Oliana

Com vaig benir molt tocat del UTMB, tan bon punt vaig tenir internet a les mans introduir les paraules adecuades al buscador, per a poder inscriurem a la II Circular del Panta Oliana.
Encara quedaba temps per apuntarme i així o vaig fer. Tenia que treurem l'espina clavada i gastar la força acumulada.
Reservo habitacio d'hotel i ens enanem tota la familia. Es una proba molt especial per a mí, ja que l'any anterior es feia per primer cop i tenia el record. Per eixó el Jordí que es el president de l'entitat emb va invitar a tornarí i ho vaig acceptar. Sento que formo part d'esta cursa ja que he contribuit a millora-la en molt d'aspectes, sobre tot amb els horaris.
La sortida a les 17h i puntual sona la traca, toca mourens, jo emb despedeixo de la Sivia i el Noé

Al poc metres sento una beu que es coloca darrera meu, es el bó del Jou, comença ser avitual trobar-nos en aquestes carreres. Penso que pot ser un bona companyia per totes aquetes hores que ens esperen.
La senda pica cap amunt i la primera hora es casi un kilometre vertical, 1h06m fins el primer avituallament i desde la sortida que no he vist ningú. Se que es important arribar a Figols de dia ja que antes he de vajar una zona tecnica i molt llerga, o consegueixo a pesar que de tant d'apurar amb la llum he peget un estropeço i m'he jugat l'ungla del peu. Emb fico el frontal en marxa i cap a Organya, un poble molt maco que ting que visitar de dia...
La pujada de després es fa llerga per que hi dones moltes voltes, pero tan pronte corones dalt ja es veus Coll de Nargó i pel darrera hi beig molt de moviment aproximantse.
Al sortí del poble emb començo a sentir molt malament, emb fa malt la panxa i treg tot el que ting al cós. Poc tarda en atraparme el segon que va més fresquet que jo i la llerga pista que ens dura fins el control 6 (Font d'Isot) la fá tota trotant i jo no. al arribar a dalt encara el beig sortí del control penso que no el veure més.
La pista i la soletat set mengen per aquest paratges, sols el soroll de Lang Rovert del Jordi trenca el silenci de la nit. Una altra bajada i començo a trotar sembla que la cosa m'ha pasat una mica, la llum del primer es deixa veure de ves en cuant, no és gaire lluny i penso que el ting a tiro.
L'esperiencia en l'any anterior emb serbeix per la jugarreta d'avançament, ja que el company s'equivoca en un punt que jo també hi havia pecat en la 1ª ediçio. Ell interara seguirme, però ara jo puc més. Una cosa que han fet molt bé aquets any a estat el marcatge, res a beure en l'any anterior i aquets cop sí emb pasat per Peramola.
Al pabelló d'esport una comitiva de gent jove de festa, esperant l'arribada, en un altre temps de ben segur i seria jo.
Al final l'entreno a balgut la pena, emb aguantat el record i l'he rebajat en 9h52m.
Donar les gracies al Jou pel seus anims i la seva companyia, ja ens veïem en la propera.
I moltes gracies al Jordi i a tot l'equip de l'organitsaçio, cada any milloren en calitad i servei.
He trobat a faltar els Koales ...






1 comentari:

  1. Peazo de màkina estàs fet nen,tenia moltes ganes de llegir la crònica, m´hagués agredat seguir-te + ratu xro stava fluix i vaig anant de ventre(ja veus cada dia stic + kardat,je,je)xro x sort em vaig recuperar, ara el k dius de fer la baixada de dia fins a figols es important jo a dalt k em posava el frontal i ho vaig pensar,jo una mica + i em tornu boig, vaig fer ls 80km sol, i els ultims 20m va i atrpaut el 3er, vaia tela.
    bueno crak fins un altre i a kuidar akesta ungla k karda mija po, salut.

    ResponElimina