L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimecres, 16 de juny del 2010

El LLop. (Cursa de montanya) 2ª Part.

CRONICA; Vicen Chimeno Biel.

Ja son les 14:15, estic molt malament, pot ser lo pitjor moment de la cursa. M´ajuden en lo tema del menja i la roba, los de la Creu Roja em curen una mica mentres menjo, perquè es millor menjar que los potingos estos que venen.

Me diuen que tinc que entrar a la cursa i no em poden acabar de curar, comensa i jo estava trinxat, comencen a tirar com a bojos, lo meu amic, Josep, comensa estirar-me, lo trocet del canal va ser infernal em vaig despenjar dels corredors.

Passem lo primer control, me van coneixer de la caminada Reus, Prades, Reus, caminadors tambe. D´allí mos enfilem cap al barranc, los tramos tecnics magraden, però este me va matar, lo barranc s´acava i comensa les pujades dels ventiladors, aquí ja vaig pasar a un 600, un altra vegada als putos ventiladors,ja ai contactat en dos 600 mes, Jou i l´amic, alli trovem a un amic, Domenec, seguim i trovem a una amiga, la Eva, estava toveta. Me diu Eliseo que portem a Juan, un altre 600, a un minut.

Ara ja comensa la vaixada, aixo si que va ser durt, perque ja em trovava be de la panxa, però les cames no volien, fem la vaixada i los collets que quedaven i de cop veig a un altre amic, Jon, parlem una mica i continuem, lo temps se mos tirava demunt, a l´ultim avituallament, lo meu company i amic, va picar a l´Ana per a que me preparesen la piragua, perque no me tornava a quedar temps, pasem los tunels de les carreteres i la via.

L´Ampolla, un altre poble desitjat, per fi, ja en tinc 2 de 6.
Marató Muntanya 3:49:37
Continuara......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada